Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~karcik17 | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina Kur adresGdynia zarejestrowany19.06.2006 @14:47:09 ostatnio na stronie09.11.2008 @17:07:40

Jestem kim jestem - niepojęty przypadek jak każdy przypadek ...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6448486
digarty29 komentarze274 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sakurachan    10.03.2008 @22:53:46
Świetne zdjęcia robisz
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~Niechwia    18.10.2006 @20:18:37
Nie dziekiuj tylko prace oceń ...Tak naprawde zapraszam do oceniania...:D
~juras10    20.09.2006 @20:14:09
witaj śliczna nieznajoma hehe fajna galeryja pozdrawiam
-AlFatah    06.09.2006 @08:32:22
A Co Jak kobieta tez mam swoje humorki
~yacird    05.09.2006 @23:40:41
dziekuje bardzo za pozostawienie sladu u mnie... i za tak pozytywna ocene.. pozdrawiam i oczywiscie zapraszam czesto
-AlFatah    05.09.2006 @16:03:10
Nieznasz wiec niewiesz
+zeroq    05.09.2006 @14:34:42
Dzięki za odwiedzinki i komentarz
zapraszam ponowinei
_______
...
-AlFatah    05.09.2006 @13:39:17
Wcale ze Nie
Jestem nieobr zły wredny
-AlFatah    04.09.2006 @11:11:45
Ja sodki???
Nieeee
~Ise    03.09.2006 @21:36:36
dziekuje za obserwacje
Pozdrawiam
_______
Fotografia ?! Tak, kocham to
~luciano    01.09.2006 @09:25:50
Ciesze sie ze ci sie podobaja moje prace. Pozdrawiam
_______
Fundacja 0%
-AlFatah    30.08.2006 @22:08:40
prawie robi maląróżnice
~fog    30.08.2006 @19:47:58
heeh.. dziekuje
_______
fog
~Karvin    30.08.2006 @19:46:43
dzięki, milego wieczoru, pozdrawiam
~rosis    30.08.2006 @19:42:03
dziekować
pozdrawiam
_______
|| | ||| || || ||| | | |||| | ||| |||| || || | | | |||||| | || | | ||
-AlFatah    26.08.2006 @15:09:26
No własnie to to mowi




????????????????
~KunDleShow    24.08.2006 @13:25:07
Dzieki bardzo
~Beson    24.08.2006 @13:22:31
Dziękuje za komentarzyk. pzdr :D
_______
Reporterka i tyle w tym temacie...
~Evelajna    21.08.2006 @20:58:38
hej. Dzieki, dzieki, dzieki...dopiero teraz bo powrocilam z wakacyj. Pozdrowki
_______
"spragniona szczerych prawd naiwnie czekam"
^Alfa    13.08.2006 @09:07:15
Thank you very much!
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
~b00gie    12.08.2006 @23:56:17
o tak... nie ma to jak usmiech Rubika
~djus    12.08.2006 @23:46:49
Dzięki za komentarz Pozdrawiam
_______
http://www.fotoholic.pl - Zapraszam

-AlFatah    12.08.2006 @20:35:32
tak jestem wstretny slkodki i Kochany maciuś
-AlFatah    12.08.2006 @19:47:52
Oj Karolcia niełandnei To moj temat Nie wciunaj mi się*
~yokiSon    12.08.2006 @19:43:13
dzięki za kom i ocenke jak napisałem niespodziewanie jakoś sie podoba a zawsze sie spodziewam zrugania za cokolwiek dzięki jeszcze raz peace uwielbiam milesa davisa a to jazz jest :>
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt